Välkommen Anonymous

Häx/Gudinneläger 2010?

Här pratar vi om det vi känner för.

Re: Häx/Gudinneläger 2010?

Inläggav Spindelmor » ons okt 21, 2009 2:30 pm

Visst är det solklart!
Och när jag ser dina solklara analyser så känner jag mig ofta rätt korkad. Fattar inte var du får all din klokhet ifrån tycker att den kunde fått sprida ut sig lite på mänskligheten och gärna en skvätt till mig med! :mrgreen:
"Hel helar på samma milda sätt som när plåt hettas upp och bankas samman"
Användarvisningsbild
Spindelmor
Site Admin

Inläggav Sofia Rakuella » ons okt 21, 2009 4:38 pm

Ha, ha, ha. Du är så snäll. Men låt mig få påpeka att jag är en nörd som läst i stort sett varje symbol och dröm tolkningsbok man kan tänka sig. Och sånt bara måste sätta sig trots allt :D
med rätt nycklar kan alla dörrar öppnas
Sofia Rakuella

Inläggav BabyDragon » tor okt 22, 2009 9:25 pm

Drömtolkning? Det kanske vore nått för lägret. Om man har någon/några drömmar man funderat på eller tycker är speciella och vi kan berätta för varandra och säga vad vi tror? Har en hel uppsjö drömmar som jag skrivit ned :P
En drake lyfter i motvind, inte i medvind.
BabyDragon

Inläggav Spindelmor » lör okt 24, 2009 2:12 pm

Drömtolkning funderar jag nästan på att lägga som en undergrupp på det slutna forumet. Jag har många drömmar jag funderar över och när jag för många år sedan gick min drömtydningskurs i samband med att jag blev änka fick jag lära mig att tolka verkligheten utifrån samma redskap. Det kunde bli både intressant och dråpligt vill jag lova!

Sedan skulle jag också vilja lägga planeringen av Häxlägret i det slutna forumet. Vissa saker känns bäst att de är kända av dem som ska delta. Vi kan tom göra en grupp dit de anmäler sig som är intresserade av att delta. (Inget bindande utan för att kunna tala fritt).
Vad sägs?

Stugan var uppbokad dessvärre. Så jag lutar åt tipivarianten för att hålla ner kostnaden och för att den enda gång jag varit i en tipi gav mersmak. Då får ni väl ta på er att hjälpa en gammal ledbruten dam upp på morgonen... ;)
Användarvisningsbild
Spindelmor
Site Admin

Inläggav Wynja » lör okt 24, 2009 6:59 pm

Vi får hjälpa varandra Spindelmor :D Och jag kan ta med min spikmatta!
Ett slutet forum låter bra i mina öron!!

I Ljus & Mörker//Wynja
Wynja

Inläggav Spindelmor » sön okt 25, 2009 5:14 pm

Nu finns det en kategori under sluten cirkel som heter Häxläger2010Den har bara de tillgång till som jag lägger till.
På den listan finns idag Wynja, BabyDragon, Sofia Rakuella, Nattskatta och jag. Vill du vara med? Pm:a mig! Ett seriöst intresse vill jag ha då, vilket inte är lika med en bindande anmälan. Bara att du faktiskt skulle vilja.
Om ni som är uppräknade inte ser tråden när ni loggat in så pm:a mig så ska jag se vad som är fel.
Användarvisningsbild
Spindelmor
Site Admin

Inläggav Panthera » mån okt 26, 2009 12:05 am

Jag blir så sugen på att vara med när jag hör vad ni planerar. Särskilt om det blir sagotema, jag älskar sagor gärna folksagor som säger så mycket om den kulturen de kom till i.
Själv bidrar jag gärna med mina sagor och min keramik och skulle bara älska att få del av er erfarenhet.
Men midsommar är för mig en stor familjehelg. Mina barn fyller år och hela familjen kommer till oss, fastrar, mostrar, farmödrar och mormödrar, grannar och andra "utbölingar" Det är en underbar känsla när familjen ses som vi gör kring midsommar så det är svårt att åka iväg själv då. Dessutom har vi alltid ett ekonomiskt bekymmer här i huset, men tält är ju i och för sig inte så dyrt.
Jag måste fundera en stund...
Säg till när jag måste bestämma mig.
Användarvisningsbild
Panthera

Inläggav Spindelmor » mån okt 26, 2009 10:06 am

Hej Panthera!
Detta är veckan före midsommar nästa år. Det beror ju på om ni alltid firar barnen på midsommar oavsett när den inträffar.
Vet inte när vi måste ha ett bestämt beslut men det känns ganska långt dit. Vill du vara med i planeringstråden så hojta till, jag tror att om man tänker sig att vara med (oavsett om det visar sig vara möjligt eller inte) är det bra att vara med i planeringen så tidigt som möjligt. Det är ett bra sätt att få rimliga förväntningar och skapa en gruppkänsla tidigt.

Familjen min lever på existensminimum så dåligt med pengar vet jag precis vad det är!
Det skulle vara kul om du ville vara med!
Användarvisningsbild
Spindelmor
Site Admin

Inläggav Sofia Rakuella » mån okt 26, 2009 6:03 pm

Jag har faktiskt trott att det varit en sluten tråd (går nästan alltid genom "aktiva trådar") :D Så nu ska jag går till denna slutna planeringstråden. Vill bara säga detta först till Panthera och andra intresserade:

För min del, och gissar jag för dom andra här, räcker ett genuint intresse för att vara med och planera, ha idéer och drömma ihop oss. Går det inte den här gången så går det kanske nästa gr. Det kanske visar sig att ingen kan veckan innan midsommar och vi måste planera om ... mycket kan hända. Genuint intresse för träffar är mer än nog, kom in och sjung lite på sluten tråd för allan del ... ;)
med rätt nycklar kan alla dörrar öppnas
Sofia Rakuella

Inläggav Spindelmor » tor feb 25, 2010 11:45 am

Dags att påpeka att intresset för detta läger är så lågt att projektet nu ligger på is...
Användarvisningsbild
Spindelmor
Site Admin

FöregåendeNästa

Återgå till Runt kitteln